Gepimpte Goede doelen week containers
Goede Doelen Week Wijchen bruist het hele jaar door van betrokkenheid in de lokale gemeenschap. Afgelopen weekend stonden onze enthousiaste vrijwilligers achter de bar tijdens de prinsenverkiezing, en in september waren we volop aanwezig op de gezellige jaarmarkt in Leur.
Met onze aanwezigheid op deze evenementen zoeken we actief de verbinding met inwoners van Wijchen. We willen hen inspireren en enthousiasmeren voor het werk van onze stichting, want samen kunnen we zoveel meer bereiken!
Ons herkenbare logo is daarbij een vertrouwd gezicht. Zo zorgen we ervoor dat, wanneer we in april weer met onze collectebussen langs de deuren gaan, iedereen ons herkent en weet waar we voor staan: Samen voor elkaar!
Wij zijn ontzettend blij dat Wijchen de Goede Doelen Week in haar hart heeft gesloten. En we zijn minstens zo enthousiast over de samenwerking met Maurice, beter bekend als graffiti-artiest MORIS, die ons belangeloos helpt om onze herkenbaarheid op een unieke manier uit te dragen.
In zijn kenmerkende stijl heeft MORIS ons logo op twee containers gespoten, en het resultaat is ronduit fantastisch! Deze kleurrijke eyecatchers trekken de aandacht én vertellen ons verhaal.
Een dikke dankjewel gaat ook uit naar De Nieuwe Nostalgie uit Eindhoven, die de containers kosteloos heeft gezandstraald. Dankzij hun bijdrage kunnen we nog jarenlang genieten van deze kunstzinnige blikvangers.

